Pagini

luni, 22 iunie 2009

Simtire

Capul plecat nu poate vedea niciodata cerul, norii, soarele iar lacrimile nu vor mai inunda obrajii palizi, vor alerga si ele de mine triste...

De unde vin aceste sentimente stranii? Aceste trairi ce nu-mi apartin, aceasta inima batand navalnic fara un motiv real!

Pieptul mi-e incatusat si abia mai pot forta inima-n piept sa bata , plamanii-mi sunt prea osteniti si nu mai simt nevoia aerului binecuvantat. Totul ma readuce la liniste, o liniste ce doare si ma rascoleteste,sentimentele nu-mi apartin.

Cu o ultima sfortare respir, aerul imi inunda plamanii si fiecare celula din mine explodeaza in mii de ganduri ce alearga inseate spre infinitul unnivers sa se contopreasca cu el...
INCA NU AM RENUNTAT LA LUPTA! NICI PE DEPARTE! Imi izolez gandurile, sentimentele si respir din nou !
Revin la viata, cu ficare lupta castigata devin mai puternica si mai stapana de sine! Pun muzica la maxim si accelerez lasand trecutul, simitile-mi stranii si gandurile in urma mea.... unde le este locul!

Sweet child of mine -Guns N'Roses