Pagini

miercuri, 17 iunie 2009

Ora de religie

Lumea ma condamna! Ba ca nu merg la aceiasi biserica cu ei, ba ca am vederi prea largi despre viata si o crestina adevarata ar trebui sa fie mai rezervata, altii ma condamna ca ma rog prea mult si ma incred prea mult intr-o fantoma...
Eu zambesc amar uneori, ce-i drept dar ce pot face? Nu pot schimba mentalitatea unui si chiar daca as putea, cine sunt eu sa o fac?

Nu apartin nici unei secte religioase, nici unei miscari noi genul New Age! Am fost botezata de Sf Filofteia si preotul mi-a pus numele asta. Numele asta are o semnificatie speciala pentru mine si o rezonanta aparte . Mi-a marcat intreaga existenta si sunt recunoscatoare acelui preot.

Nu apartin nici unei biserici desi le respect pe toate pentru ca in toate vom gasi putin din Dumezeu .
Eu nu cred ca institutii sau in oameni care pretind ca sunt 'trimisi' desi respect fiecare insititurie si fiecare om, eu nu judec si nici nu condamn.

In sinea mea am gasit religia adevarata, biserica adevarata si credinta adevarata.
'Precum in cer asa si pe pamant'