Pagini

miercuri, 17 iunie 2009

Clipa

Clipa simpla si efemera prea des ignorata si careia nimeni nu-i da valenta adevarata!
Clipa o conditie sinegvanon a existentei noastre, fara de care viata noastra ar fi pustie si plina de amgire

'Intr-o clipa am piedut tot, s-a dus pe apa Sambetei toate temerile mele, tot freamtul meu si a ramas murumurul tristetii -prea tarziu-'
'In clipa aceea am simtit fiecare particula din mine vibrand, mai presus de toate, la inceput -a fost cuvantul-'
'Clipele treceau pierdute si dezorientate -Aici! Veniti aici, tipam in urma lor Anca louieste la etajul doi, va asteapta'
'Intr-o clipa am renuntat si in alta miracolul adevarului mi-a schimbat viata'
'Clipa asta am sa mi-o amintesc mereu'
'Da-mi clipa inapoi, sa mai pot alerga nebun pe campii, sa mai pot fi copil odat'

In clipa asta iubesc, clipa pentru mine tine o vesnicie!