Pagini

vineri, 8 mai 2009

Agatata de o stea

Un concert in Sol Major are loc chiar la fereastra mea si se indreapta chiar spre poarta sufletului meu. Pasarile calatoare au revenit, ratustele , broscutele, vantul toate par sa cante doar pentru mine, iar in mine domeste pacea si linistea. Timpul s-a oprit si dincolo de timp si spatiu am ramas doar eu in concertul Sol Major, sa fie ziua mea azi?
Inchid ochii si stiu ca acum orice e posibil! Vreau sa imi intind aripile sa zbor si nu am sa limitez la cer, vreau sa ajung mult mai departe! Am sa ma opresc putin sa-mi admir norii, apoi am zbor mai departe cu aripi vesnic odihnite si dornice de necunoscut, cu gandul in eter.Am sa culeg stele de pe calea lactee si am sa le sadesc la geamul meu sa creasca cat mai multe sa-mi oglindeasca-n privre si am sa tin una mereu in mana mea stanga sa pot sa o ridic la nivelul asteptarilor celei drepte si atunci am sa fiul intr-un acordaj perfect! Stanga=Drepata! 1+1=3 (cine stie cunoaste, cine vrea intelege)
Vantul imi adie in crestet in timp ce-mi citesc jurnalul de seara direct de pe cerul senin, semele sunt bune, fara ploaie asa cum sperasem , caut innebunita alfabetul celestial ca cel elochian nu prea are sens! O=Med =? de ce? a=Un=? d=Gal=? n=Drux=?b
b=Pa=? e=Graph=? Sunt la gradinita iar si alerg neancetat sarind in sus de bucurie, uneori mi se lipeste fata de tava alteori ies prin el si ma duc in lumea alba spun o rugaciune si fug inapoi, in pat!

Cele 4 dictoane suna asa:
a voi, a stii, a tacea si a indrazni.
Eu am vrut de cand ma stiu,acum indraznesc!

Ce-a mai grea lupta e data cu tine insati!